Home » Uncategorized » prezentă și inaccesibilă, ca atunci când erai în viață

prezentă și inaccesibilă, ca atunci când erai în viață

știi tu Mamă, felul meu de-a fi,
mai bine decât oricine, poate de aceea nici nu te miră
că uneori închid ochii dinaintea soarelui
și chiar dinaintea sfinților, când trupul apasă greoi
peste amintirile mele, abia mai respir și
abia mă pot preface că nu înțeleg ironiile
înconjurătoare; ei care mă smeresc cu generozitate
ei care îmi dau sfaturi ascunse în vorbe meșteșugite
și chiar cu iubire; de unde să știe ei, Mamă, ce șerpi
am învins, tu și cu mine, cum i-am ștrangulat cu
mâinile goale, înainte de a ne fi mușcat? cum
să bănuiască ei adevărata noastră putere, când
noi continuăm cu încăpățânare să locuim tăcute și
îmbrățișate, în aceeași lacrimă?

 

2 thoughts on “prezentă și inaccesibilă, ca atunci când erai în viață

Leave a Reply

